10. júla 2013

Ink Drop June 2013: What's in a Name?

InkDrop June 2013: What's in a Name?
Ink Drop June 2013: What's in a Name?
Júnový Ink Drop od Gouletovcov je celý zahalený tajomstvom. Rozhodli sa, že tentokrát neprezradia aké atramenty vybrali. Namiesto toho usporiadali súťaž a každý člen Ink Drop klubu môže hádať, o ktoré atramenty ide. Ani len omylom netuším, ktoré by to mohli byť. Ale to je v pohode, aj tak by som nič nevyhral :).

Niektoré farby v tomto balíčku by vyhovovali aj mne a tak som sa vyflákol na fotky balenia, vytiahol svoj nový hrot Myers Silver Series No. 9, nasadil do držiaka od Daler Rowney a oblažím vás mojim škrabopisom.

Vzorka číslo 1 je taká nejaká vyblitá svetlohnedá. Nič moc a netuším pri akej príležitosti by som ju mohol použiť. Druhá vzorka je skôr pre dievčatká. Taká veselá svetlofialová, ako stvorená do pamätníčkov. Číslo tri mi vyhovuje oveľa viac. Tmavá bordová, ktorú si viem predstaviť aj v každodennom nasadení. To isté platí aj pre zelenú vzorku číslo 4. Tá sa mi páči asi najviac. Posledná je modrá. Trošku príliš svetlá na môj vkus. Taký návrat do školských čias. Spomienky na zmizík a machule...


Tie machule na fotke sú všetky tmavšie a tak nejak žiarivejšie než v skutočnosti, ale farba textu celkom zodpovedá skutočnosti. Na farebnom scane, ktorý je vpravo hore, sa zase objavuje silný shading, ktorý v skutočnosti na papieri vôbec nie je.

Som celkom zvedavý, aké atramenty sa ukrývajú za týmito vzorkami. Keďže som lemravý a lenivý, tak Gouletovci už medzičasom stihli prezradiť, o aké vzorky sa jedná. Takže si ich pozrieme pekne detailne:

Ink #1: Diamine Dark Brown

Machuľa vyzerá skôr oranžovo a žiarivo, ale v skutočnosti je to celkom pekná svetlohnedá. Bohužiaľ sú obe fotky skôr do červena. Najviac sa na ňu podobajú asi tie prvé písmenká.













Ink #2: Monteverde Purple

No tak toto je nočná mora každého, kto nie je japonská teenska. Brčálová filajová haluz. Machuľa je trošku žiarivejšia ako v skutočnosti, ale text a detaily celkom zodpovedajú skutočnej farbe. A teraz už rýchlo oči zavrieť, lebo sa vám vypáli na sietnicu.













Ink #3: Noodler's Burgundy







Táto machuľa sa vôbec nevydarila a nezodpovedá skutočnosti, ale text a detaily už áno.













Ink #4: Private Reserve Blue Suede

Tentokrát je machuľa matnejšia ako realita, ktorá je v tomto prípade celkom pekná. Text a detaily vystihujú skutočnú farbu lepšie.













Ink #5: Stipula Deep Blue

Táto modrá mi tu nejako moc žiari. Realita je bledšia, taká nejaká vodovejšia. Pripomína mi to skôr staré svetlé školské atramenty.













Dobrovoľne priznávam, že sa mi tento Ink Drop celkom páči. Tá ružová je síce strašná, ale bordovej a zelenej by som sa príliš nebránil. A aj tú hnedú by som možno zniesol, ale nie príliš často. Vzorky majú pekný shading a správali sa pri písaní slušne.

Všetky označené fotky boli vytvorené The Goulet Pen Company a sú zverejnené s ich láskavým súhlasom. Tento blog nie je v žiadnom spojení s The Goulet Pen Company. Za článok som nedostal zaplatené a všetky názory sú na 100% moje vlastné.

Súvisiace:
The Goulet Pen Company – Ink Drop March 2013: Fade to Black
Ink Drop April 2013: Under The Sea
Ink Drop May 2013: Because We Felt Like It
Ink Drop July 2013: America!
Ink Drop June 2014: Down to Earth
Ink Drop July 2014: Stars & Stripes
Ink Drop August 2014: International Sampling

Send to Kindle

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára